
Τιμή και δόξα στον Π.Α.Ο.Κ.τσή Κατσαρή που ανιδιοτελώς υπηρέτησε τον σύλλογο 30 χρόνια, και ντροπή στους δυτικούς λιγούρηδες που το καλοκαίρι του 2025 επέλεξαν Ιβάν αντί της τράπεζας Πειραιώς, της Νέας Τούμπας και του άφθονου χρήματος που θα έπεφτε στην ομάδα. ΙΒΑΑΑΑΝΝ ΣΑΒΒΙΙΙΔΗΗΗΗΣΣ, πρόβατα!
Ο Τζόρνταν της Μαρμίτας τον αποκαλούσε προδότη του συλλόγου τον Κατσαρή και οι ιστοσελίδες του Ρώσου γράφανε άρθρα που αναφέρονταν σε κατσαρίδες. Όσοι δεν προσκυνήσανε Πούτιν, Βελόπουλο και. Σαββίδη αλλά θέτουν το καλό του ΠΑΟΚ Πάνω από όλα, δέχονται κατηγορίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικονομίδης, Μπουντούρης και Βεζυρτζής εκτός ΚΑΕ. Το διέλυσε το τμήμα ο Τέλης και όπου να'ναι θα φύγει και από εκεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή