Εφτά οι απολύσεις στη Μέτρο, ο Μακεδονικός φέρνει 3 παίκτες από τη Σάο Πάολο!!


 

Σχόλια

  1. Ο χρήστης Petros Harizaklis βρίσκεται στην τοποθεσία metrosport.gr.

    Όλα στη ζωή έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Έτσι, μετά από 9 χρόνια ένας κύκλος κλείνει για μένα καθώς η παρουσία μου στον όμιλο Metromedia ολοκληρώθηκε. Εδώ πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής μου.
    Έκανα πάρα πολλά θέματα, αφιερώματα, συνεντεύξεις, έκανα ρεπορτάζ, πήγα σε γήπεδα, σε αεροδρόμια, σε εκδηλώσεις και πολλά ακόμη, στο σάιτ, την εφημερίδα και το ραδιόφωνο. Πάντα με αξιοπρέπεια προς τους αθλητές και προπονητές που συνομιλούσα. Δεν θα αρνηθώ πως οι συνεντεύξεις μου άρεσαν περισσότερο απ' όλα γιατί έδινα φωνή σε πολλούς αθλητές που μοιάζουν αόρατοι καθώς όλοι ασχολούνται μόνο με ό,τι πουλάει. Συγγνώμη αλλα αυτό δεν είναι δημοσιογραφία.
    Ξενύχτια, χαρές, λύπες, λογομαχίες. Όλα υπάρχουν σε μια δουλειά. Νιώθω πως βελτιώθηκα ως άνθρωπος και ως δημοσιογράφος. Πήρα εφόδια που θα με βοηθήσουν στο επόμενο βήμα μου. Η ζωή μου έχει μάθει πως να αντιμετωπίζω δυσκολίες και δύσκολες καταστάσεις. Σίγουρα θα βγω πιο δυνατός από αυτό.
    Για κάθε τέλος υπάρχει και μια νέα αρχή.

    Πάει και ο Χαριζακλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολες αυτες οι μετριοτητες που εγιναν δημοσιογραφοι σε μια νυχτα θα ακολουθησουν την μοιρα τους να γινουν γκαρσονια ή ντελιβεραδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου